კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგია 10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო 7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი
კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი
გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი
ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი
კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული
იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული
იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო
ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.
ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არ განაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და
აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის
ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის
ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის
დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო
აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა
წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე
აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები
იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,
ჯგუფის წევრებს შორის
არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
შედეგები/კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების,მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
|
ეფექტურია,არატრაფარეტული.იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
აღნიშნული პუნქტები შეივსება თემის შესაბამისად
|
თემის ძირითადი ნაწილის წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია,საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
|
გასაგებია,მაგრამ არის ხარვეზები,ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია,დამაჯერებელია
|
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია,არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგიერთ ადგილს აკლია ლოგიკურობა,ზოგჯერ არათანმიმდევრულია
|
ძირითადად ლოგიკური და თანამიმდევრულია,მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს
|
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბებული
|
|
არგუმენტაცია
|
არა აქვს არგუმენტები
|
არგარგუმენტები მცმცირეა და არარადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს,მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებელი,გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
|
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმი
|
|||
1.
2.
და ა.შ.
|
ინფორმაციის წყაროების არჩევა
|
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
|
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
|
ქულათა ჯამი
|
0-3
|
0-3
|
0-3
|
0-3
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment