შეფასების ბარათები

კრიტერიუმი
ძალიან კარგია 10
საშუალო 9-8
საშუალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
 დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო

შედეგები/კრიტერიუმები
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების,მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
საინტერესოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
ეფექტურია,არატრაფარეტული.იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
აღნიშნული პუნქტები შეივსება თემის შესაბამისად
თემის ძირითადი ნაწილის წარმოდგენა
ბუნდოვანია,საუბრობს დაბნეულად
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
გასაგებია,მაგრამ არის ხარვეზები,ითხოვს დაზუსტებას
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია,დამაჯერებელია

ლოგიკურობა
ლოგიკა დარღვეულია,არ არის კავშირი ნაწილებს  შორის
ზოგიერთ ადგილს აკლია ლოგიკურობა,ზოგჯერ არათანმიმდევრულია
ძირითადად ლოგიკური და თანამიმდევრულია,მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბებული

არგუმენტაცია
არა აქვს არგუმენტები
არგარგუმენტები მცმცირეა და არარადამაჯერებელი
არგუმენტები აქვს,მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებელი,გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით








მოსწავლე
შეფასების კრიტერიუმი











1.
2.
და ა.შ.
ინფორმაციის წყაროების არჩევა
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
ქულათა ჯამი
0-3
0-3
0-3
0-3






No comments:

Post a Comment